Genmab — Oktober 2018
-
Ligene= lige nu
-
God morgen

-
God morgen.

-
Helge !! . Der er vist basis for en del spørgsmål her fra siden , og hvis vi får afklaring på nogle af dem inden kan du vel redigere de irrelevante ud . ? . Tak for at du har fået 45 min denne gang . Så er det ikke så presset, og så MÅSKE JwdW kan uddybe svarerne lidt bedre.

-
Hej bibob....Det er sådan jeg allerhelst vil have det. Desværre får jeg de fleste spørgsmål i sidste øjeblik næsten hver gang. Det er rimeligt stressende for mig idt i min almindelige arbejdsdag. Jeg bruge rundt regnet 5-6 timer på hver Q&A. Det er vel og mærke helt ulønnet.

-
God morgen

-
Den er ved at blive sat op. Vi har ca en time til rådighed hos en programmør pr. uge.
-
Aktieugebrevet har genkøbt Genmab til porteføljen.
-
-
The same questions are not the big problem. It's more that I get the questions in the last minute. It does not give me enough time for editing.

-
EL. I think most people have noticed that I'm making reminders around to ask questions many days before Q & A.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind