Genmab — Oktober 2018
-
Her er ingen flugt at spore http://investors.morningstar.com/ownership/shareholders-major.html?t=GNMSF
-
@JV Synes generelt det er spændende med modsatrettede meninger. Selv er jeg rimelig tryg ved de ting du påpeger som problematiske set med de lange briller. Omsætningen er som forventet, og pengene investeres hårdt i fremtiden. Om det rigtige så er at forblive biotek, eller rykke efter Pharmastatus vil jeg vurdere at JDW og co er noget bedre til at vurdere end jeg selv. Det er klart at hvis man er fundamentalt uenig med et firmas strategi, så bør man nok overveje andre muligheder.
-
så længe diskussionen er oplyst, kritisk og rummelig er jeg en happy camper
-
Der bliver i øvrigt talt og skrevet meget om at kursen ligger underdrejet fordi markedet er bange for at Genmab skruer gevaldigt op for udviklingen og dermed omkostningerne, men har vi set nogle reelle bud på Gens omkostninger i feks 2022? Kan vi ikke nemt stå i en situation hvor Gen skruer op for udgifterne men at indtægterne fra Dara stadig vil gøre Gen til en enormt god forretning uagtet om diverse projekter lykkes eller fejler? Royalties fra 10bn USD bliver til rigtig mange penge...
-
@OWH, At Dara salget vil rykke med ca. 6 mia USD de næste 4 år og derudover forventer jeg af pipelinen udvikler sig. Ved godt der er flere herinde som mener Genmabs pipeline ikke er noget værd men jeg har tiltro til der kan komme 3-5 mia ud af pipilinen og tegn på de vil afspejle sig i kursen i løbet af de kommende år. Se evt. min 12.58 /13.04 indlæg. At AB leger med Genmab på kort sigt (i q4) får ikke mig til at ryste i bukserne. 2019 vil Genmab rykke fri af 1500
-
Hvis MAIA skuffer er det en helt anden situation. Det er de AB udnytter. Så længe der kan skabes tvivl og panik vil AB være på banen. For at citere Solsen:POLLUX ligger med ca 55 % CR i daraarm kontrolarm 23 % PFS i daraarm over 42 mdr og ikke fastlagt endnu mens kontrolarm 17,5 mdr

-
Kære Stockbull & Solsen : Må jeg ikke bede én af jer om at forklare på "almindelig dansk" hvad disse værdier i POLLUX betyder i forhold til MAIA og de forventninger som er til data når de (snart) kommer. Hvad er det for nogen værdier som vil være "tilfredsstillende" til sammenligning for at vi kan sige MAIA overrasker til den gode side. Tusind tak fra, en i denne samnenhæng, en
lægmand
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind