Genmab — Oktober 2018
-
Nu er den jo den periode jeg har fokus på.
-
men det er spektakulært, hvordan selskabet har formået at ridse sin egen troværdighed over det sidste år - og kursen afspejler det
-
Det er svært at være uenig i det synspunkt.
-
selv hvis man kigger på udviklingen fra kurs 100 til den aktuelle kurs på 800/900 - så er der jo mange andre selskaber, der kan matche det
-
Jeps. Sådan er det bare. Du har vel andre aktier end Genmab.

-
tag f.eks. en investering i coloplast. Ikke spektakulær eller prangende - men da selskabet formår at skabe fornuftigt årligt afkast - år efter år - så bliver det til en rigtig god investering. Uden at man skal have beskidte underbukser hver anden dag
-
Jeg har satset på laksesektoren siden 2012-13 som partner til Genmab og Novo - og vil forsat være det.
-
Altså i de kommende år med mindre Maia-data mod forventning ikke rækker til 1. linje.
-
jeg har satset en del mere på private unoterede investeringer - for at slippe ud af skattehelvedet og for at kunne fokusere på ting, der interesserer mig mere. Men manglen på afkast på GEN er efterhånden ved at gå mig på
-
jeg er ikke helt sikker på, at vi kan regne med den samme type markedsbeskyttelse i fremtiden. I takt med at individualiseret medicin vinder frem vil reguleringen af udvikling og marked også skulle ændre sig
-
Jeg skriver lidt om det i min kommende bog.
-
så I forhold til f.eks. Rituxan, som blev nævnt tidligere I dag, vil vi se både hurtigere prispres og kortere markedsbeskyttelse
-
Det er en af flere udfordringer pharmasektoren står over for.
-
jeg må stikke - lad os håbe, at der snart falder nogle gode nyheder. Jeg tør ikke længere bare bede om nyheder…
-
Det sidste må være slemt.

-
Forsat god aften.

-
Mine betragtninger vare af generel karakter. Den dag Dara kan indtages med en sprøjte i maveskindet forlænges patenttiden gevaldigt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind