Genmab — Oktober 2018
-
sælge billigt? omkostningen ved ikke at (forhåbentlig) gemme potentialet for markedet er vist smertefuldt åbenbart for os alle efterhånden
-
sorry - "ved forhåbentlig at gemme potentialet"
-
var det ikke Jan's baby zalu, der skulle produceres på den fabrik? Den bor nu på samme ødegård som dara-solide
-
I stedet for kun at vifte med hockey-stick potentialet i programmer med intet eller spinkelt klinisk PoC, skal man altså også kigge på de monumentale fiaskoer, GEN har stået fadder til
-
fiaskoer, der gør at GEN ikke har kunne fremvise noget der minder om et afkast, der står mål med risikoen i selskabet - endsige et afkast, der matcher et markedsgennemsnit
-
@JStudsgaard - hvis ikke jeg lå med en betragtelig position erhvervet tilbage før og under den sidste nær-døds oplevelse (jep - jeg tror at vi kan opleve det igen) med en latent skatteregning tilknyttet, så ville jeg hoppe ud og vente et års tid eller to med re-entry
-
nu håber jeg beder jeg bare til, at potentialet ikke bliver fuck'et alt for meget op undervejs
-
jamen, det er tilsvarende træls at læse om uendeligt potentiale, når markedet kun ser risikoen/omkostningen ved investeringerne
-
en eller anden skal jo påpege, at virkeligheden på vejen foran bilen ikke er, som den bliver skildret her på siden
-
det er nok den bedste beskrivelse af de 2 lejre, jeg har set

-
jeg vil nu sige, at det er her på matriklen. Den eneste, der har ramt GEN lige I røven befinder sig på et andet medie
-
det lød på debatten til at ligge i usd 560 mio området usd 560 mio
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind