Genmab — Oktober 2018
-
ok, ok - two trick pony
-
så giv mig et scenarie, hvor payoff ikke ligger 10 år ude i fremtiden. Så længe den equity story ikke ændrer sig, vil du blive ved med at høre den samme dom over strategien
-
JV - Det er ikke kun Dara, der styrer. Det er flere år siden, at Jan sagde, at han forventede at bruge ca.halvdelen af overskudet på udvikling. Når han nu begynder på det, flygter folk. Dara er den positive historie, som jeg venter bliver bekræftet på tirsdag af JnJ. Udbytte vil ikke komme på tale foreløbig.
-
siger du ikke præcist det samme som mig? forskellen er bare, at du har højere forventninger
-
Aktier i vækstkatagorien og med en usikker indtjeningsprofil eller hvor indtjeningen først kommer et år eller flere ud i fremtiden bliver slagtet i perioder med usikkerhed og store kursfald i indeksene. Genmab hører netop til den katagori, hvor meget af indtjeningen forventes fremadrettet. Samtidig med ryger pengene ikke på bundlinjen men investeres i udvikling af nye produkter, som igen er usikre og tager lang tid inden de giver et afkast. Det er en af forklaringerne på den medfart, som Genmab
-
har fået
-
og selvfølgelig er det dara, der styrer. Pipelinen er - på en god dag - 0 kr. værd
-
Kommer der gode slagstal og et rigtigt godt MAIA resultat, så skal Genmabs aktionærer nok blive belønnet, aktien stabiliseres og stille og roligt kravle opad igen. (tror jeg)

-
salgstal skulle der stå

-
Bulder: Hvis nu forsinkelsen af MAIA data skyldes at kontrolarmen gør det bedre end ventet, og vi ender med en HR på 0,6 eller 0,7. Tror det kommer til at koste på topsalget?
-
Jeg glemte "du". Så mit spørgsmål er: Tror du det vil koste på topsalget?
-
Tak for dit svar Bulder
-
Ja, jeg har hørt det same.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind