Genmab — September 2018
-
Må jeg i samme sene anledning bifalde strategien Jan anvender. Han sætter handling bag ordene, såfremt han ønsker et powerhouse, hvilket kan kun være i aktionærernes ønske, hvis kursen skal stige over tid. Han er endda så meget realist, han godt ved, han ikke kan køre stofferne helt til markedet, men med Dara som økonomisk garant, kan han holde 50% på egen bane. Det bliver spændende at følge
-
52% af patienterne i Pollux havde kun modtaget 1 forudgående behandling i begge arme. Det vil være naturstridigt, hvis resultatet ændre sig i maia http://ir.genmab.com/static-files/5e11e819-606b-480e-8036-
c92663642eb9 -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg vil også hellere have en hund eller fugl på mål end en målmand, også efter jeg har sparket. Nu begynder jeg at se farver, på den fede måde