Genmab — September 2018
-
Ilm.

-
Jeg tror ikke nedturen stopper før de sidste, der ikke er enige i kursen, har forladt skibet. Men det kan sådan set godt være i dag. Vi så for et par år siden et pænt mandefald, da det gik op for mange at M&A var ude af billedet. Nu gentager det sig med Genmabs "vil selv" og dermed stigende udgifter.
-
Handler det ikke bare om, at græsset pt. er grønnere hos naboen?
-
Potentialet vurderes bare ikke stort nok på den korte og mellemlange bane.
-
Netop Bulder.
-
polle1...Jeg hænger på og har det fint med det. Salg af aktien vil udløse stor skat hos mig i frie midler. Min bundlinje holdes fint i vejret med solide investeringer i
laksesektoren. -
Fra min kommende bog:
-
"
Min næststørste investering i medicinalbranchen er Gen- mab: et klassisk biotekselskab. Siden børsnoteringen i starten af 2000’erne har selskabet krævet bjerge af is i maven hos sine investorer. Rejsen har været fyldt med rutsjeture mellem flotte stigninger og meget dybe fald undervej". -
"
Jeg har været med på en stor del af denne odyssé sammen med mange af skribenterne i Genmab-chatten på Proinvestor.com".
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind