Genmab — September 2018
-
Ambu er i øjeblikket i en liga for sig..uden sammenligning
!! -
Troldmanden er god at læse, hvis ens forventninger til kliniske resultater bliver lidt for vidtløftige. Han ved, hvad han taler om
-
Som jeg husker den debat, mente jeg at der var rigeligt klinisk grundlag til at begynde indregningen
-
2014 er lysår siden.
-
Han var knap så aggressiv, da der ikke lå fase 3 data
-
ja - det er altid et leap of faith. For i bund og grund er aktietoget som regel jo kørt, når fase 3 data kommer ind
-
men jeg mangler i den grad nogle fase II data at støtte mig til - det her fase I/II er jo hverken fugl eller fisk
-
God morgen. Er det tilbage over de 1050 i dag

-
God morgen.

-
Problemer for Legend/JNJ car-T https://www.wsj.com/articles/stock-of-chinas-genscript-plummets-on-report-critical-of-units-gene-therapy-tests-1538051799
-
@Pensionisten. Tror saadan set Q3 bliver ok og forventer selv omkring 600M usd. Hvad mener du med afdaempet ? 500 ?
-
@JV 16.55. Langsigtet forventer jeg Dara royalities 2022 8mia kr, OFA 500 mil kr, milestones 500 mil kr og net indkomst minimum 4.5 mia kr. Med andre ord 3 gange mere end for 2018 som jeg forventer lander omkring 1.5 mia kr. Derudover forventer jeg pipelinen til den tid kan bidrage med 200-500 kurspoint - saa kurs 2500-3000 er ikke umulig i min lille verden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind