Genmab — September 2018
-
Nå...ikke noget hokus pokus i dag.
-
Danske Bank beholder køb og målkurs 1500...
-
Det er da nemt. Hvis du opfinder en fantastisk ide, der kan kan sælges til en masse penge, men ikke selv har råd til at komme igang, henvender du dig til en der har en masse penge. Han siger det er en god ide, det vil jeg godt hjælpe dig med. Den med pengene siger , jeg beholder 85%. Hvis man nu selv havde pengene, kunne opfinderen selv beholde de 100%..Hvordan er f
-
Måske Solsen...spørgsmålet er om de fornuftige har kapital nok til at holde kursen oppe inden MAIA, som for alt i verden ikke må fejle. Ellers bliver der blodbad og min kone bliver ikke bare sur...men...mega..!!
-
Der er nok mange tech-virksomheder, der vil være uenige med dig der
-
Jeg er sku tæt på at være meget enig med JV, kursudviklingen er mega skuffende og det i flere år. Mener også dette med selv at stå for salg er en for høj risiko når vi ikke ved om darza kan sælges i 1 linie usa endnu. Tænk hvis det glipper og man har sat sig i en dyr salgsorganisation med henblik på at sælge et stof som stadig er meget usikkert. Det er næsten lige så slemt som at købe fabrikker
-
Jeps..vi må håbe/regne med at det ikke bliver som.."Konen med æggene"
-
Indtil videre sover jeg nogenlunde i nat
...i morgen truer en ny dag..Go´aften til alle. -
jep - det er jo kun penge. Ingen grund til at få søvnløse nætter over dem
-
Ambu er i øjeblikket i en liga for sig..uden sammenligning
!! -
Troldmanden er god at læse, hvis ens forventninger til kliniske resultater bliver lidt for vidtløftige. Han ved, hvad han taler om
-
Som jeg husker den debat, mente jeg at der var rigeligt klinisk grundlag til at begynde indregningen
-
2014 er lysår siden.
-
Han var knap så aggressiv, da der ikke lå fase 3 data
-
ja - det er altid et leap of faith. For i bund og grund er aktietoget som regel jo kørt, når fase 3 data kommer ind
-
men jeg mangler i den grad nogle fase II data at støtte mig til - det her fase I/II er jo hverken fugl eller fisk
-
God morgen. Er det tilbage over de 1050 i dag

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind