Genmab — September 2018
-
Enig Bulder 18.28. Men der er s.. lang vej. For mig ser det ud til at der fra forskellige analytikere og div. Hedgefonde er utrolig meget focus på at holde kursen ml. 1020 - 1060. Det kunne være fordi et bud på bixen er ved at blive klargjort og at den med vold og magt skal holdes nede. Det er stort set kun AB der styrer uanset op eller nedgang , og det har kørt næsten et år nu uanset gode el. dårlige nyheder. - et eller andet er der på bedding.
-
Rigtigt JKY. De lever jo af dem ( det ) ;-). Men det er da tankevækkende at Genmab ikke flytter sig en dyt selv om dag er utrolig mange nyheder på vej. - andre meget mindre selskaber skal bare annoncere rimelig gode resultater i præ klinik eller ph 1 før de brager op med 50 %. ?? Hvor er rationalet. !!! Jeg kan s.. ikke gennemskue det. Men jeg holder for jeg er en Beliver.

-
-
God morgen.

-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind