Genmab — August 2018
-
Dertil står der også i artiklen at Jansen pt ikke har nogen aktiviteter gående mod nye studier. Det vil i givet taget, tage mange år med en række nye fase 1 og 1/2 forsøg. Og han sagde også i på Børsen play at man skal regne det ud af ligningen
-
Tak for transscript Bulder. Det er så her jeg gerne havde set Genmab være mere aggrasive. I stedet for at indgå en historisk høj aftale med 350 mio upfront så så jeg heller de havde forsøgt at købe selskabet. Ved udgangen af 18 har de plus 7 mia i likvider. Brug 3 på opkøbet plus udstedelse af flere aktier. Og vupti har de fået en bredere pipeline og meget stærkere R&D motor
-
Genmab skal ikke pulje penge. De skal enten investeres i ny teknologi/pipeline eller udbetales. Og jeg viul mene det er et par år for tidligt med udbetalingerne. De har 2-3 massive investeringsår foran sig hvis de skal have en ordentlig både dybde og brede i pipelinen
-
God morgen

-
Artiklen fra Børsen i går. Nu på MedWatch. https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article10798136.ece
-
Status på BMS-studierne dara-nivo i solide: Checkmate358 rekrutterer stadig. Checkmate 142 (tyktarm) rekrutterer ikke, men det blev ændret i april, inden atezo-historien. Det nyeste fra marts sidste år rekrutterer heller ikke. Det blev ændret i juni, lige efter atezo. Det studie indeholder nsclc-pts. Kunne altså godt have ændret status pga atezo-dara-problemet.
-
Det er vel positivt for Genmab, at dollaren er steget så meget. Synes dog ikke rigtigt det reflekterer kursen!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind