Genmab — August 2018
-
Jeg har umiddelbart svært ved at se så høj indtjening i 19 og 20. De må indregne meget høje milestones. Carsten må være op omkring 1,2-1,5 mia i milestones så?
-
Hvis nogen af jer gamle rødder der har min email, ligger inde med nogle af analyserne så er jeg bestemt nysgerrig

-
-
Duobody nu på CT: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03625037?term=duobody&rank=1
-
Jeg er lidt forvirret omkring Dara i solide. Først stoppede et lungekræft-studie og markedet frygtede at det betød døden for Dara i alle solide. Så blev der herinde talt om at nogle, bl.a. Helge husker jeg, ikke var særligt overraskede over udfaldet pga nogle specifikke udfordringer ved netop denne type kræft - jeg fik indtrykket af at der stadig var en chance i andre former for solide. Udtaler Jan for nyligt at løbet er kørt for Dara i solide? Hvad er forventningerne her i gruppen?
-
Det kunne han roligt gøre, idet alle analytikere habde taget den holdning til det. Chens arbejde giver dog et begrundet håb. Vi mangler også analysen af hvad der gik galt og om der var en naturlig forklaring med ophav i et sekundært stof i protokollen.
-
vi har jo ikke set de helt store data fra dara i laaang tid - så mon ikke de benytter ASH som platform til at lancere dara som 1st line SOC? Hvis Maia følger samme proces som Alcyone vil vi se dara I 1st line omkring maj måned 2019.
-
Det ligner optimal timing med ASH 2018
-
...hvem ved - det kan endda være at vi får en running start med noget off-label
-
...men det kræver en ansøgning. Under alle omstændigheder, så vil ansøgningen blive givet prioritet og det vil går hurtigt. Men vi kigger nok på 4-5 måneder til ansøgning og 4-5 måneder til FDA proces - I bedste fald
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind