Genmab — August 2018
-
Ja, det ligger lige til højrebenet at MAIA bliver en succes.
-
Copenhagen, Denmark; August 9, 2018 – Genmab A/S (Nasdaq Copenhagen: GEN) announces under reference to Section 29 of the Danish Securities Trading Act that BlackRock, Inc. has informed us that, as of August 8, 2018, BlackRock, Inc. has decreased their indirect ownership in Genmab A/S to 3,037,177 shares, which amounts to 4.94% of the share capital and voting rights in Genmab A/S.
-
Hvordan vurderer i den pressemeddelse?
-
Positiv, negativ eller non event.
-
I hvert fald ikke positivt. Når de er under 5%, kan vi ikke se dem længere, og hvis de fortsætter udsalget, så er det værre end AQR´s short - mere end dobbelt. De vil kunne presse kursen helt vildt, men det er jo ikke sikkert, at de gør. Vi kan håbe, at de køber lidt op igen, så de bliver synlige over 5% igen.Det er slet ikke tosset, at have verdens største pengetank i ryggen.
-
Bikube.. også mine tanker. Så vidt jeg husker er det ikke første gang de er under den magiske grænse på 5%? Men fortsætter de udsalget, vil det unægteligt presse kursen.
-
Det er sjældent positivt når en af de største reducere
-
tak bulder. HVIS maia bliver godt og der opnås en godkendelse i 1. line på den baggrund, så kommer de til at opjustere 2019 oms
-
Jeg tror ikke Nordea sælger for Blackrock.
-
Mon ikke det er Anonymous som sælger for dem. Dog har det primært været Nordea som har solgt de seneste uger. Lige på nær dagens handel. Lidt mystisk.
-
Bortset fra nogle få dage har salget fra Nordea ikke være særligt stort her i sommervarmen. Dog stort nok til at sænke kursen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind