Genmab — August 2018
-
troldmand...Når jeg har fået mange spørgsmål så forhører jeg mig inden om ekstra minutter. Det havde jeg slet ikke denne gang, men besvarelsen tog meget lang tid.
-
jep - hatten af for det. Det har altid været en strålende feature for PI - og vores skønne moderator/leder
-
Godt arbejde som altid, Helge. Et forslag: til næste Q&A - drop de indledende spørgsmål ‘First of all let me congratulate on the good results for Q2 . Can you give us a short-term update on key figures and important events?’ samt ‘ guidance for the whole year’. Svarene
er imo ikke så interessante og frigiver tid til andre spørgsmål. -
Thomas...Vi laver et transcript, som kommer ud over hele verden. Det er vigtigt med en fast form og indledning fra firmaet vedr. det aflagte regnskab.
-
Akkurat den samme sker ved præsentationerne på telekonferencer, video og IRL.
-
Og så i øvrigt mange tak for sessionen, Helge - det er fint at kunne stille spørgsmål direkte til girafferne. Og generelt synes jeg han er blevet bedre (har sikkert øvet sig via et new-age-kommunikation-kursus) til at give svar med lidt mere kød på.. dog kan hans autosvar på JVs spørgsmål om strategi ikke henregnes til denne gruppe

-
Tak til bidragsydere...Også dem som ikke nåede at få deres spørgsmål på.
-
Børsen
Meget mere end Danmarks førende erhvervsavis. Børsen sætter dagsordenen for erhvervslivet. Vi skriver interessant og med kant. På alle platforme.
(borsen.dk)
-
Tak JV..Du er også skøn.

-
for helvede Fritz, jeg elsker dig sgu!
-
sig mig den SC administration - det er vel stadig mening at den skal tages under observation af lægefagligt personale?
-
Jeg har fået melding fra Genmab om, at de vender tilbage omkring 45 minutter Q&A i fremtiden.
-
jeg tænker, at 1. dose i hvert fald skal tages på klinik - måske også selve "behandlingsdoserne". Maintenance kunne så være hjemmeadministration under hensyntagen til forløbet. Lyder det helt skævt?
-
Hvis det skal foregå traditionel "by hand" er det nødvendigt med en sygeplejerske. Men der er den mulighed at anvende en sprøjtepumpe. det tager ganske vist 20 min, men kan læres af pts. Og så er man i fuld gang med at udvikle pen-administration af Dara - ligesom diabetes-pts. Og det man man selv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind