Genmab — August 2018
-
det lod til at Lisa aldrig rigtig lavede regnestykket - så skulle de investere i prodfaciliteter igen vil det ikke plage mig. Hvis altså beregningerne ser fornuftige ud
-
jeg kunne ikke stå for fristenlsen og hører Jan på Børsen. Han siger faktisk ordret, at vi skal afskrive dara i solide - godt nok "for now", men tilføjer så, at kombineret med sterodier fungerer det ikke
-
ja det var et fint interview. Og fint at få dæmpet forventninger til en snarlig genopstandelse af solide
-
han indikere også ret kraftigt en senere opjustering af salg. Om det så også slår igennem på bundlinjen må vi vente at se. Med Q2 ude tror jeg vil lander på 1550-1650 mio i udgifter mod pt guidens om 14-16
-
-
værten stiller i øvrigt et lidt for løst spørgsmål, og Jan benytter chancen - måske vi skulle stille spørgsmålet her? Do you see a future for dara outside haematology?
-
værten spurge - do you see a future outside MM?
-
Helge hvis du kan læse artiklen kan du så komme med lidt uddybning deraf?
-
lyder til du lige har stillet det spørgsmål JV

-
Han siger der er indsendt flere poster i flere andre indikationer. Så til dec bliver sløret løftet
-
Helge - jeg har lige smidt et par spørgsmål mere. Jeg giver dig dog fuld diskretion over dem, da jeg nødig vil skræmme nogen væk…

-
definerer man ikke AML som hæmatologi?
-
Troldmand...Artiklen er et sammenkog af Børsen Play´s interview.
-
Ok Helge.
-
Det er ikke umuligt. Den har sprunget meget frem og tilbage i dag efter den ramte -3 til -4, men nu har den måske fundet retningen

-
i øvrigt ret utroligt hvor meget diverse kursmål varierer. Jp Morgan på 1200 og Jefferies på 1900. To fra i dag.
-
Sene data kan være et godt tegn. : https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=491117013&sourcecode=ddk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind