Genmab — August 2018
-
Det var det så også før solide - problemet (set i lyset af kursfaldet) var at visse folk havde alt for store forhåbninger. Ingen tvivl om at Novod blev en bitter mand, hvilket er lidt underligt da han i hvert fald udadtil ikke havde tillagt det den store værdi
-
og siden har vi ikke hørt fra manden
-
-
well, manden roste om fredagen udvidelse af forsøgene, om lørdagen kom det berømte kiks, og siden har vi ikke hørt fra manden. Han var heller ikke på CC efter regnskabet
-
Nej jeg tror vi skal ind bag ved - og her kunne man forestille sig at Jan har været med til at sætte forventningerne højt, altså talt det hele op. Det er jo faren ved at have en CEO der altid er meget optimistisk, at når det går galt så bliver visse folk ekstra skuffede og måske utålmodige.
-
GEN er et meget klart eksempel på, at biotek er event drevet. Når dara pludselig ikke længere er a pipeline within a drug, så ryger projektørlyset over på andre potentielle eventskabere. De er der bare ikke
-
jeg har altid været positiv på dara - men negativ på den strategiske blankocheck der bliver udstedt til en meget umoden og uprøvet pipeline. Det er at kaste gode penge efter dårlige - og den øvelse har jeg prøvet før
-
jeg har altid været positiv på dara - men negativ på den strategiske blankocheck der bliver udstedt til en meget umoden og på lange strækninger uprøvet pipeline, så bliver jeg sgu lidt bitter
-
dara I solide er helt død
-
JV det kan du jo ikke vide om det er - det må tiden vise. Fair nok hvis du ikke vil løbe risikoen, men at sige det går galt på forhånd er forkert..........eller at sige det vil lykkes er lige så galt. Jeg er tilhænger af at det er det næste skridt man bør forsøge sig med
-
Det eneste strategien formår, er at forhindre udviklingen af en ny dara. Men måske er det bare virkeligheden. Der findes ikke en ny dara i pipelinen
-
så fra min stol kan jeg se at jeg skal betale dyrt for at udvikle en masse kompetencer in-house, som alligevel ikke vil have kapaciteten til at drive store programmer frem tilstrækkeligt hurtigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind