Genmab — August 2018
-
Sukkeralf. Ja der kommer en del triggers og de 50% upside er også hvad jeg som minimum ser casen. Vil ikke blive overrasket hvis kursen stryger op omkring 2200 til 2500 i 2020 forudsat at Genmab får en bundlinie over 3.2 Mia kr hvad jeg tror er muligt. EPS omkring 50-55
-
Når Jan siger at Genmab vil fylde meget på ASH i år, så er jeg sikker på han får ret - men lur mig og ikke også BCMA vil fylde meget i form af CAR-T, ADC og CD3. Samt der igen igen sikkert vil dukke nye interessante targets op. Det er jo desværre således at Darzalex er blevet en kende old school og ikke længere på samme måde er talk of the town. MAIA vil forhåbentlig gøre det godt og vi får forhåbentlig en late breaker med de data, men nye targets har det med at fylde mest
-
En trigger der ikke snakkes så meget om er fase 3 studiet i Amyloidosis. Her ser dara ud til at virke endnu bedre end i MM. Studiet er recruiting. Hvornår kan man forvente at se de første data?
-
-
Mange tak Sukkeralf
-

-
Teprotumumab fase 3 er overgået til 'active, not recruiting', så formodentlig fuldt rekrutteret. https://clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT03298867?term=teprotumumab&rank=2
-
Samme her, men håber da MJ forbliver aktiv.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind