Genmab — Juli 2018
-
God morgen

-
Peter12...Dit skema er fint nok... Det viser som du siger, at vi når Genmabs prognose. Vi har snakket om dit formål med det før. Derfor postede jeg det.
-
Man kan have forskellige formål med skemaer. Dem der vil noget andet kan så selv lave deres egne.
-
God morgen

-
A/B går til morgenvaflerne.
-
har lige kigget hurtigt på tallene - hvis receptallene for juni ender, som jeg forventer det (usd 123m), så vil der være en difference mellem recpettal og US omsætningstal på 16% - det er lidt af et spring fra de 10%, vi ellers har set indtil nu
-
de sidste 4 kvartaler har differencen været mellem 5-10% - og nu springer vi til 16%. Der er sket et eller andet, som vi ikke har set før
-
kombineret med prisstigningen på 4,5% fra marts ser det RET underligt ud
-
en forklaring kan selvfølgelig være, at JJ har hævet listeprisen med 4,5% og på ingen måde er i stand til at gennemtrumfe prisstigningen i US
-
Jeg tænker, at det mest sandsynlige er, at JJ ikke har salgsmusklerne/markedsposition til at gennemtrumfe prisstigninger
-
alternativt kan det være, at flaskehalsproblemerne medfører, at behandlingerne bliver gennemført på et senere tidspunkt end receptudskrivelsen
-
hvis der er en lineær sammenhæng mellem recepttal og omsætning - så vil det forholde sig, som du skriver stockbull. Men det er der tilsyneladende ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind