Genmab — Juli 2018
-
Det kan også være bøger der skal afsluttes her den sidste dag i juli.
-
det lyder som en meget plausibel forklaring
-
Først på eftermiddagen tænkte jeg også selv på månedsultimo og beholdningsændring etc. men da vi nåede ned i 1085 , så kunne jeg ikke lade være med at tænke på, om nu der er en grum nyhed i vente. Vi får se...i morgen en ny måned ..og for nogle måske nye positioner. Håber på en god august måned som Genmab aktionær

-
Det er ikke første gang, at vi oplever Nordea banker igennem sidst på dagen og i slutauktionen. Det kan sagtens være regulering i forbindelse certifikaterne.
-
med
-
Tak JKY.

-
et + på 11% i august vil være yderst tilfredsstillende

-
Efter flot Juli med stigninger op mod godkendelsen i EU, hvor stigningen udeblev, frygter jeg lidt shorterne trykker os ned for at teste 1000 igen.? Eneste joker er MAIA, og der kan jo gå et par måneder inden der er nyt. En kedelig dag der gjore ondt på bull, men håber at faldet kun var månedsslut og vi igen skal opad imorgen.
-
Bulder - har lige været igennem EL's link. Det lyder meget betryggende, men er de ikke alle lidt valne ved udsigten til en 4x behandling specielt i en ældre population?
-
...og så lyder det til at de ser en pfs på +4 år...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind