Genmab — Juni 2018
-
Jo, men hvis man generelt reducerer i danske aktier, så ryger der jo også nogle Genmab med. Og Genmab er jo ikke den eneste billige aktie. Tror godt markedet kan lide at være i aktier eller brancher hvor det går godt og hvor der overraskes til den positive side.
-
De administrerer en hel masse privates formuer. Så de sælger på vegne af hr. og fru jensen
-
this Daratumumab in Combination With ATRA study seems fully recruited now at 60 patients https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT02751255?A=2&B=3&C=merged
-
Faktisk ligger vi nu på en forwaed PE på 26 for 2019 og 17,4 for 2020. http://www.4-traders.com/GENMAB-1412914/financials/
-
Det virker meget billigt. Så i løbet af året når markedet får mere vished på af prognoserne holder, må vi kunne genvinde noget af det tabte
-
Men samtidig må tv, og axl ikke svigte! Jeg tager det som givet at maia leverer varen...
-
De forsøg der er stoppet (i hvert fald foreløbigt) har sigte på at behandle samme lidelse som AXL hvis jeg da ikke har misforstået noget. Vil det ikke være bedre for Genmab at AXL virker end hvis de stoppede forsøg havde virket
, da AXL er 100% ejet af Genmab? -
Det gør jeg bestemt heller ikke. Ethvert forsøg der fejler er skidt nyt - specielt for patienterne. Jeg spørger ud fra et forståelsesmæssigt synspunkt.
-
Ja, men det er ikke det jeg spørger om.
-
Ok. Tak. Skal du have @Sukkeralf
-
Ok. Tak. Det er altså i princippet den omvendte verden i forhold til Genmab's aftale med JNJ om dara.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind