Genmab — Juni 2018
-
De glemmer da vist også lige det tidligere oplyste fra samme studie: There were two deaths in the active cohorts at 22 and 69 weeks following infusion, respectively. The first was due to cardiac arrest and the second was due to myelodysplastic syndrome; both subjects were in a myeloma CR at their last study assessment prior to death.
-
Nu bliver der jo henvist til seneste data. Det du linket til er fra sidste år.
-
Linker
-
God morgen.

-
Lad os lige for et par ting på plads så vi ikke misforstår hvad de kloge taler om. Cancer er eksponentiel i forhold til alder ca. 90% af alle der får sygedommen er 60+ og de fleste når de dør som 90+ har nok en eller anden kræftsygdom i kroppen(eller flere) der bare ikke er blevet "aktiv" endnu. Jo ældre du bliver jo større risici, så de fleste rammes altså som 70+ og her er car-t altså slet slet ikke egnet da du kan få alt mellem nyresvigt til hjertesvigt. Det er endvidere dyrt meget dyrt.
-
Jeg synes da det ville være fint at car-t kom i førstelinje især til de yngre og børn, hvis sikkerhedsprofilen er god for de unge. Målgruppen er dog så lille at car-t aldrig bliver en konkurrent til DARA, nærmere et supplement, altså et samarbejde i de tilfælde hvor yngre har fået car-t og kommer på DARA eller omvendt.
-
Patientunderlaget i US er 45.000 og jeg vil tro car.t har et potentiale for 5000 af disse maks. Dermed ikke sagt at DARA ikke vil være inde over behandlingen som muligt supplement. Men du skyder altså ikke gråspurve med et haglgevær og behandling af 70 årige + med car-t er at skyde over målet, DARA vil sidde på 70-80% af de 50%, det er det JDW og Plesner prøver at forklare masserne, men det trænger åbenbart ikke helt ind.
-
CAR-T er total hype og jeg fatter ikke at et firma som Bluebird har ca. samme markeds cap som Genmab. Bluebird har negativ PE på - 23 og kommer ikke til at tjene penge de næste 5 år. Genmab har PE på 45 og kommer til at skovle penge ind de næste 5 år
-
Bluebird facts: http://www.4-traders.com/BLUEBIRD-BIO-INC-13430435/financials/
-
her en liste over andre dyre biotech firmaer med høj markeds cap https://www.gurufocus.com/term/pettm/JUNO/PE-Ratiottm/Juno-Therapeutics-Inc
-
-
-
Jeg er helt enig MJ.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind