Genmab — Juni 2018
-
Men bortset fra det , så er det s.. ikke kedeligt at være genmabber i øjeblikket hvis ikke man kan gennemskue det spil de store kører nu. Som sagt er der næsten 2,5 mil aktier shortet som skal tilbagekøbes . Lad os håbe at de først begynder efter MAIA da det sikkert vil blive en dyr affære for dem.

-
-
Sukkeralf. Hvis den stiger og falder på gode og dårlige nyheder er der vel heller ingen der brokker sig. Men at manipulere så meget som det sker nu burde være ulovligt. Personligt er jeg ski.. ligeglad da jeg har været lang i mange år. ( og tjent mange penge på Genmab ).
-
Jeg kan bare ikke følge det bibob, for hvis vi kigger et par år tilbage til kursen var tæt på de 1500, så kan man lige så vel argumenterer for, at kursen var banket unaturligt meget i vejret - og her er der ingen som brokker sig. Man må tage det sure med det søde
-
Jeg tror vi ser den hemmelige korrektion som udføres af FED, i ved, den private national bank i USA. De har opkøbt helt vildt i markedet og starter nu så småt med at sælge ud i markedet og hæve renten. De starter selvfølgelig i de brancher og virksomheder der kan stå selv, måske de ikke har købt ind i Genmab måske de har. Jeg tror det rammer markedet i den kommende tid i alle brancher, det er ikke småpenge de har opkøbt for at stabilisere markedet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind