Genmab — Juni 2018
-
@gentogen. Der
står ikke at de har talt med Janssen, men der står i linket at det er Janssen der står bag. -
Du har fuldstændig ret Solsen. Tanken giver sgu alligevel et sug i maven. Udfra resultaterne i Pollux, kan MAIA vel næsten ikke skuffe?? Er jeg helt forkert på den.
-
Jeg er ved at være træt af den daglige fokus på kurset. Jeg kan godt forstå, hvis man er ny i casen, at det kan være svært at se på, at casen kursmæssigt har store udsving, men måske man så er for hårdt eksponeret i aktien. Is blodet nu og på med de lange briller.
-
Har endnu en gang lige læst resultaterne fra Pollux. Det er godt nok imponerende læsning. Dage hvor vi falder meget, giver det mig fornyet optimisme
-
MAIA data kan kun blive fantastiske. Det burde simpelthen ikke kunne gå galt med de data.
-
God morgen.

-
God morgen

-
God morgen

-
A/B forsætter med salget i dag.
-
Det skal jeg da love for. Utroligt der ikke er nok interesse på købersiden til at holde kursen oppe, i dette niveau.
-
Det er stadigvæk tossetimen, så det kan nå at ændre sig

-
Korrekt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind