Genmab — Juni 2018
-
“ vi ser bort” skulle det stå
-
I relation til snakken om JvW troværdig hos investor, begynder jeg at se en sammenligning med Ditlev Engel i Vestas velmagts dage. Da alt kørte på skinner var Hr. Engel også ekstremt ppositiv i offentligheden og der var næsten ingen grænser for hvor høj han synes kursen i Vestas burde være. Bagsiden af medaljen begyndte da hans udtagelser ikke holdte stik og så kom lussingen. Jeg selv er personligt meget positiv på hvad JvW har gjort for Genmab, men min egen personlige mening er at en topchef
-
bør være mere afdæmpet i sine udtagelser da chancen for at han mister troværdig i markedet er stor. Det er også det vi har set det sidste år, selvom han går ud og lovpriser tingene, falder kursen faktisk når han gør det. At jeg så er enig med ham i, at kursen nu er ret langt efter hvad jeg synes den burde være er noget helt andet. God dag til alle:-)
-
He he. Det er hurtigt blevet glemt, at Jan i flere år blev vurderet som den rene elendighed. For så kort efter at være verdens største geni. Se bare her fra de (ikke så) gode gamle dage: http://www.shareholders.dk/arkiv/11304/her-er-aarets-10-bedste-og-vaerste-direktoerer
-
Winkels stil kan godt være noget anmasende og lidt for optimistisk, især når kursen er dalet et stykke tid. Men han er trosalt ikke så vild som Drakeman var og gudskelov for det. Jeg kunne også godt tænke mig en lidt mere afdæmpet CEO , men det kan saktens være fordi jeg er dansker og helt ikke stikker snuden for langt frem.
-
and they have arrived in Chicago... https://twitter.com/GenmabR_D/status/1002905712647917568
-
His horizon is hopefully the same as mine 3 years.
-
Tak Stock bull. Jeg huskede de 13, men ikke at det var med solide.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind