Genmab — Juni 2018
-
Stockbull markedet i 2-3 ovs. linje er i US omkring 20k og vil stige til 45k når 1 linje godkendes altså dobbelt op så salgstallene vil selvfølgelig stige kraftigt ultimo 2019, hvis lægerne ikke gemmer Dara til senere brug som nogle læger har ytret, men det tror jeg simpelthen ikke på de får lov til da det vil være for dyrt, både for patienten, forsikringsselskaberne, sygehusene og deres videre karriere.
-
Jo Helge salgstallene rykker pænt. Men der er langt op til 22mia usd globlt MM behov samt at tro Genmab kan opnå de 10mia usd af de 22 i 2020. Personligt tror jeg på en profit omkring 3,8 mia usd og det giver sådanset også kurs 2000 i 2020 hvis Genmb fremadrettet bliver handlet til PE 45 - men hvis Genmab skal handles til PE 25 som mange af de andre biotech firmaer er det selvfølgelig en anden kurs. Jeg gætter på Darzalex Roality på mellem 5.5 til 6 mia kr til Genmab i 2020 så et stykke fra Lego
-
dara kommer ikke i nærheden af 10 mia i 2020!!
-
MC med 100% vækst i mm på 5 år (markedet) så tror jeg godt vi kan regne med analyutikerne også har inkluderet længerevarende behandlinger....
-
Læg dertil udvikling af pipeline bum bum. Endvidere vil efterspørgslen på Dara på kort sigt være fuldstændig uafhængig af markedskorrektioner, handelsrestriktioner og andre økonomiske kriser. Folk bliver stadigvæk syge og har krav på behandling ifølge gældende kontrakter, der er simpelthen sikker havn at placere sine midler i defensiv biotek, men det er jo en smagssag, jeg er dog mest til biotek og energi da det er livsnødvendigt.
-
Jeg ved nu ikke om kursen ligefrem er latterlig. Udfordringen består som jeg ser det primlært i at kursen gik ALT for meget op ALT for hurtigt. Ergo blev det pludselig priset ind at dara allerede solgt for flere x BB for et par år siden. Hvad skulle så drive væksten i kursen...?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind