Genmab — Juni 2018
-
Darzalex i kombo med Kyprolis og dex. Respons i 84% af patienterne
-
Et år er ganske enkelt imponerende i så syge patienter, som har været igennem flere behandlingsforløb.
-
Dog ser jeg det ikke som en konkurrent til Dara, da Car-t er meget
-
Skal bruges meget senere i behandlingsforløbet
-
Markedet er dog ikke rationelt. Så hvordan markedet vil reagere på disse informationer på mandag, er svært at spå om.
-
Første reaktion var at Bluebird faldt i eftermakedet. Så der var
måske forventninger til lidt bedre data -
Hvis du følger kommentarer på Twitter, så mener nogle at stoffet er for dyrt til så korte responser, mens dem i den anden grøft mener resultaterne er så opløftende at bb2121 bør flyttes frem i behandlingsforløbet for at få fordedret PFS
-
Fremragende artikel af Tom Provst i Børsen:
-
-
Gode artikler kan der ikke linkes til for ofte

-
Den her forklarer scenariet for os der ikke er inde i det tekniske/medicinske. Jeg undrer mig dog lidt over værdisætningen sammenholdt med Winkels udmeldinger om henholdsvis fordobling og tredobling af kursen. Selv med TV og AXL kommer vi jo slet ikke derop.
-
Han når rundt om det meste i artiklen.
-
Det er lidt svært at forstå Jans værdisætninger uden at kende hans forudsætninger til bunds.
-
Tror at han har højere topsalgsestimater end anayltikerne i knoglemarvskræft og indregner succes fra pipelinen.
-
Det er bare et gæt.
-
Ok. Tak. Det er i hvert fald en god og opsummerende artikel. Sammen med folks hjælp herinde, så satte den lige et par ting på plads.
-
Jeg mener, at Jan tidligere har været ude med $13.
-
For mit eget vedkommende tænker jeg "better safe than sorry".

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind