Genmab — Juni 2018
-
Ditto fra Regstrup, hvor jeg i nat har fået skrevet sidste kapitel i min investeringsbog. Den ryger til fo
rlaget i dag.
-
Jeg vil glæde mig til at læse bogen

-
Tillykke med færdiggørelsen af bogen, Helge.
-
Jeg skriver bla. om de tendenser jeg holder øje med. Bla. at vi lever længere. I relation til Genmab har jeg bla. denne kommentar i bogen:
-
"
Med Darzalex mod knoglemarvskræft stempler Genmabcasen ind i sundheds-tendens, hvor mennesker lever lever længere. Det gør den fordi lidelsen opstår hyppigere med alderen og der forventes en stor stigning i antallet mennesker med sygdommen i de næste mange år. I 2018 er salget i indikationen 14 mia. Dollar. Dette beløb ventes ifølge JP Morgan at blive øget til 27 mia. dollar i 2022". -
I det hele taget er mit gennemgående tema, at man som investor skal have langsynsynsbrillerne på - især i en case som Genmab.
-
Tror heller ikke vi som investorer, er i tvivl om det store potentiale. Spørgsmålet er nok nærmere, hvor mange penge ledelsen vil bruge op omkostninger, som er det store kurspåvirkende spørgsmål.
-
Du skal vist til at lytte lidt mere til MJ, og lidt mindre til
JV, Investor13
-
Godt at høre, at vi er ved at få et bredere perspektiv
-
Lige præcist - og så er der den vinkel, vi ikke har været så meget igennem endnu. Ved at gøre det hele selv begrænser GEN sin kapacitet til at drive programmer frem. Alene af den grund vil vi aldrig se en dara-succes igen
-
GEN kan hverken matche hastighed eller bredde i JJs program
-
Det var nu egentlig ment med et smil på læben, JV. Personligt er jeg ikke ofte enig med dig, men synes det er fint, at du nogle gange sætter tingene lidt på en spids og udfordrer at mange af os her på PI har meget ens tænkning og holdning. Synes dog at din sidste bemærkning er noget af et postulat - du kan af gode grunde ikke vide om der kommer en ny Dara, uagtet om de vil drive egen salgsorganisation. Enig, der er fordele og ulemper ved det, men tror også man skal passe på med at se hullerne i
-
osten, før vi ved mere end vi gør nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind