Genmab — Juni 2018
-
du har ret 1H lander omkring 960, de 2,3B +++ for året er i spil
-
tak for det GB - har nu korrigeret i mit spreadsheet
-
vi er nok i kategorien for overfortolkninger, men tallet usd122m I dag virkede som om, der var en ekstra sund vækst i tallet
-
men et løst flaskehalsproblem betyder jo også bare øget penetration I markedet. Og det er altid godt
-
Jeg har været nervøs for at vi havde ramt loftet i godkendte indikationer i US grundet de omtalte kapacitetsproblemer med iv-stole. Hvorvidt det er 90 min iv eller off lanel der har rejst salgstallene ved jeg så ikke. First line sc bliver et godstog på fuld knald

-
Nu er det store spørgsmål, om vi har brudt 1000 og skal videre op, eller om de anonyme sender os retur under de 1000?
-
Hvad tænker TA eksperterne?
-
strategien er stadig ikke min kop te
-
-
Solsen ser du muligheden for at kursen skal under 1000 igen som nærmest elimeneret?
-
tak for den sukkeralf - GEN kunne lære lidt der mht at slå på tromme, når IND'erne går I klinikken
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind