Genmab — Maj 2018
-
R.Modsat - Det er ikke rigtigt hvad Handelsbanken siger. Darzalex er i fase 3 studier mod Amyloidosis. Så der er absolut en chance for at det kan blive til noget. De resultater der er kommet hidtil har været rigtig gode
-
-
Jeg mener AXL data først kommer sent på året. Så nok nærmere Q4. TV kommer før. Nok på ESMO
-
@Sukkeralf - det er det, jeg mener med, at jeg ikke forstår, at mange herinde tager Winkel i forsvar. Hvis han kan kommunikere hos Goldman, kan han også kommunikere offentligt. Husk, at alle aktionærer har krav på samme information på samme tid. Så det vil simpelthen være mere ordentligt, hvis han udsender sine kommentarer enten som pressemeddelelse eller i form af et interview til Børsen Play og ikke kun kommunikerer med Goldman.
-
ja
-
@Sukkeralf, ok - det er en smule formildende. Men synes stadig det er bedre at kommunikere åbent og bredt. Kun de færreste finder vej til Winkels kommentarer, og vi har da brug for at Winkel kommer bredest muligt ud med sine forhåbentlig nuancerende betragtninger.
-
Som sådan ser jeg ikke noget problem i at han ikke kommenterer yderligere, hvis ikke det var fordi at han altid er meget ivrig, når der er positive nyheder - man må stille op til begge ting, hvis man er lidt medieliderlig, synes jeg. Det kan dog også være der ikke er ret meget mere at sige pt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind