Genmab — Maj 2018
-
Måske ikke de senere dage, men det har en klar årsag som JKY skriver.

-
Spot on Solsen.
-
Minder sgu om middelalderen hvor alle mulige klaphatte havde stakkevis af tilhængere, de brændte hekse og tilbad nisser, sgu intet at sige til Genmab er presset med alle de orakler rundt omkring. PD1 eller Past Dead er som Car-t, det virker bedst efter døden, med al respekt for dem det hjælper, men vi kan intet begavet sige om hønen og ægget, slet ikke når de ikke havde en monoarm med Dara som Solsen har spottet
. -
Deprimerede Genmab ejere skal være opmærksom på, at en bestemt øltype kan være farlig at drikke. Der skal jo helst ikke ske flere ulykker http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-05-29-ol-tilbagekaldes-kan-indeholde-glasstykker
-
Jeg behøver kun det halve. Jeg er jo stort set altid enig med MJ.

-
Vi skal vælge ham som referent.

-
narj Solsen, der er mange andre inkl. dig selv der står langt foran mig i den kø, jeg kommer bare med min ydmyg mening en gang imellem og lirer det af i andre kloge hoveder har sagt gennem snart et årti, i er de sande helte, jeg er bare en klaphat!
med turbomund.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind