Genmab — Maj 2018
-
har sgu tabt tusindvis af fiskestænger i dag, så en fra eller til, spiller nok ingen rolle
-
Som jeg lige har set over dagen, så er højeste værdisætning i solide 2 milliarder dollars med en sandsynlighed på 30%. MM er sat til 8 milliarder dollars og en sandsynlighed på måske 80% - og så er der resten af Genmab. Hvordan fa´en kan man så tabe 20% under høj omsætning og relativ stabil kurs.
-
Jeg skulle lige se om splejsningen af fiberen virkede.

-
Fortrød da bidtangen var halvt igennem.

-
Sukker, jeg er enig med dig, derfor jeg har suppleret kraftigt i dag. Det er vildt overdrevet, men markedet har talt.
-
Vi har prøvet turen et par gange før. Den gang da Janssen venturefirma solgte og så også med Carina.
-
CHMP har anbefalet at stoppe. Det gør man så, men herfra til at konkludere et clean stop - er det helt sikkert og afgjort. Jeg finder det blot underligt, det kan gøres så definitivt uden at modulere i behandlingen. Der må da være knapper at skrue på ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind