Genmab — Maj 2018
-
Der burde vel være en pæn stigning når MAIA bliver godkendt start Q3. Vi var tæt på kurs 1500 i 2017 og i mellemtiden er casen vel blevet forringet med dagens dårlige nyhed. Peaksales er stadig det samme og udrulningen køre også planmæssigt så ufatteligt hvis vi skal ligge omkring 1000kr de næste 6-12 mdr
-
Salg er stadig en potentiel lottokupon, men ikke en 500% lottokupon men måske nærmere en 50% lotto-kupon. Jan har dog gjort ret meget for at banke den mulighed ned.
-
Jo, men aktien faldt i efteråret fordi investorerne havde sat næsen op efter et højere salg og en opjustering og i stedet fik de en tvivlsom kommunikation og et resultat omkring guidance.
-
Omkring salg? Ja, hvad forventer du et evt. købsbud vil være?
-
Altså med salg mener jeg salg af Genmab. Ikke slag af darza...
-
Problemet er her at når en aktie bliver verdens mest stigende aktie så skal der ingenting til før selv den mindste lille ting kan få investorer til at blive så nervøse at de sælger. Vi er i en proces hvor dette scenarie udspilles for fuldt hus, startende med den latterlige rabat i okt.
-
Men det er vel ikke kun rabatten. Er der nogen herinde, som er blevet positivt overrasket over salgsudviklingen? De er på guidance, Ja. Men ikke positivt overraskende.
-
Det er rystende at høre Helge fortælle om investorer der har fået den opfattelse, at dara nu heller ikke virker i knoglemarvkræft. Jeg har tidligere fortalt herinde, om min gode ven og kammerat der nu har gennemgået mere end 50 behandlinger med dara hos Plessner. Han blev syg for 6,5 år siden og fik dara for første gang for 4 år siden. De sidste 3,5 år har man ikke kunnet påvise m-komponent hos ham og han har det bedre end nogen sinde. De sidste 2 år har han udelukkende fået dara altså ingen
-
Jeg er enig i, at der er rystende hvis folk ikke kan skeldne. Og jeg tvivler på ingen måde på Darzalex i knovlemarvskræft. Det er fantastisk. Intet mindre!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind