Genmab — Maj 2018
-
Stod der ikke også at kommisionen anbefalede man stoppede. Der må da som et naturligt forløb heraf foregå en undersøgelse og en konklusion, man vil offentliggøre på et tidspunkt ? Er der teoretisk grundlag for at kunne fortsætte, hvis årsagen kunne identificeres ?
-
Jeg må erkende at jeg nok aldrig kommer til at forstå biotek. At opfattelsen af fair value kan svinge fra 800 kr. til over 2000 kr. for noget, man objektivt burde kunne sætte sig ned og konstatere, overgår min forstand. Og formentlig langt de flestes forstand, siden vi ser nogen sælge deres aktier i dag på dette niveau.
-
Jeg har siddet og læst lidt på bivirkningsprofilen på Tecentriq. Det er en hidsig fætter at være i kombi med.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind