Genmab — Maj 2018
-
Plesner last September said (on NSCLC / Chen), some effect from the CD38 antibody, some effect form the checkpoint inhibitor antibody, and optimal effect by the combination. https://www.youtube.com/watch?v=po_QS2c-oz8
-
Schiff> Præcis. Derfor tror jeg heller ikke man skal forhaste sig med køb eller supplering i morgen. Tror den vil falde en del yderligere den kommende tid.
-
Der er blevet spekuleret meget i Genmabs shorts, men som det er blevet nævnt mange gange er Genmab formentlig shortet ud fra TA/momentum perspektiver - og det synes jeg er helt naturligt da aktien nu i laang tid har manglet styrke. Det vil den stadig gøre efter i morgen og der er derfor ingen grund til at forvente exit fra shorts
-
Jeg vil anbefale at lægge købsordre ind i meget lave niveauer. Det er umuligt at spå om faldet i morgen, det kan blive 5% eller 25% som jeg ser det. Genmab var intraday nede med 20% efter brexit-afstemningen, så hvorfor skulle den ikke kunne få et kæmpe hak i tuden på weekendens nyheder - uagtet om det er fortjent eller ej
-
Er du selv inde Thomas?
-
Og hvad er din strategi med Genmab?
-
@Thomas, jo fordi dengang ventede de på udfaldet af solide tumorer og gamblede på at vinde den. Derfor lukkede de ikke i 1050. Nu er bordet ryddet. Der er næppe mere at komme efter. I øvrigt kan man ikke sige noget om logikken ud fra om de holdt fast i 1050 for efterhånden mange måneder siden. Det skulle jo tilsige, at shortere ville blive i en aktie forever. Det gør de jo ikke. Når de har pillet kødet af, så ræser de videre til næste offer.
-
@thomas, du argumenterer lidt inkonsekvent med TA, fordi du siger, at TA-billedet skabte shortingen tilbage i efteråret. Nu er TA-billedet helt anderledes, men du argumenterer for at stadig lægger op til shorting. Det kommer til at lyde som om at uanset hvordan TA-billedet ser ud, så synes du, det er et fundament for shorting. Men er du selv inde Thomas?
-
Når du siger TA-billedet er helt anderledes nu, er det så fordi du mener Genmab er i en uptrend nu? Vi har haft er spike på regnskab, men har kæmpet med at fastholde momentum herefter også. Så hvis din holdning er at TA-billedet er positivt, er jeg uenig
-
God morgen.

-
-
Jeg smiler nu altid - både i medgang og modgang. Dara er involveret i et stort antal forsøg sammen med andre midler mod forskellige typer af cancer. Det er helt forventeligt at der vil være mange skuffelser blandt disse. Det vilkårene i lægevidenskabelige forsøg.
-
Eventuel succes i småcelle lungekræft vil efter min mening have været et kæmpe plus og trigger for aktiekursen. Omvendt er fiasko i min bog ikke noget som bør betyde et stort
kursfald på det nuværende niveau.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind