Genmab — Maj 2018
-
-
Det er jo en utrolig sigende detalje, du har fundet frem der Solsen. Det er endnu en brik, der bør indgå i den samlede vurdering af alvorsgraden af dette skrinlagte forsøg. Som sagt - måske nåede panikken i går og tidligere i dag lige en oktav eller to højere op end selerne kunne bære.
-
Thomas Bowers/Danske Bank sænker target med 120 kr. til 1500
-
R.M . Det nok stadig alvorligt for kursen qua at Dara er blevet hypet til at virke i solide. ( uden resultater ) og JwdW IKKE har forsøgt at nedtone Dara's effekt. - men samtidig er Dara i andre indikationer jo ikke indregnet. ! I morgen bestemmer markedet.
-
@Bibob, ja - det er alvorligt når topcheferne hyper, fuldstændig som det også er sket for Pandora. Men indtil videre vil jeg alligevel lade tvivlen komme JvdW til gode. Jeg vil afvente for at høre, om dette er ensbetydende med en fuldkommen opgivelse af solide. Det synes jeg er svært at gennemskue.
-
Danske Bank tolker det, som om solide tumorer fuldstændig er opgivet, og de fjerner alle indikationer fra deres model
-
2-cifret i procenter? Altså minimum 10%?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
?