Genmab — Maj 2018
-
Har der ikke altid været krav om særlig påpasselighed med Dara i tilfælde med astma og andre luftvejslidelser samtidigt med behandlingen for knoglemarvskræft?
-
Jeg kan huske, at jeg tænkte på det i forbindelse med første gang jeg hørte om forsøget i småcellet lungekræft.
-
Vi ved jo at Dara er en stærk partner, med en " positiv " bivirkningsprofil. ( positiv = mindre belastende ) for kroppen . Reagerer immunforsvaret for kraftigt når det bliver i kombi med f.eks tecentriq . ?? Man må jo formode at der er lavet dose escalation i alle igangværende forsøg med Dara + div kombier ?? ( eller er jeg galt orienteret ) ??
-
Det er måske bare mig, der overfortolker. Men jeg fornemmer at der breder sig en lidt mere nuanceret opfattelse af gårsdagens udmelding - fra den rene og skære panik (vi skal ned med 25%) til at det måske ikke er Dara der er problemet, og at der i første omgang var tale om en ren lodseddel. Og nu nævner Helge præcis den særlige påpasselighed, som har kendetegnet Dara - altså at dette resultat må have været påregneligt snarere end det modsatte.
-
-
Det er jo en utrolig sigende detalje, du har fundet frem der Solsen. Det er endnu en brik, der bør indgå i den samlede vurdering af alvorsgraden af dette skrinlagte forsøg. Som sagt - måske nåede panikken i går og tidligere i dag lige en oktav eller to højere op end selerne kunne bære.
-
Thomas Bowers/Danske Bank sænker target med 120 kr. til 1500
-
R.M . Det nok stadig alvorligt for kursen qua at Dara er blevet hypet til at virke i solide. ( uden resultater ) og JwdW IKKE har forsøgt at nedtone Dara's effekt. - men samtidig er Dara i andre indikationer jo ikke indregnet. ! I morgen bestemmer markedet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
?