Genmab — Maj 2018
-
Jeg istemmer OHW: Sitet her forekommer sprængfyldt med dyb kompetence og stærk indsigt. Men når Genmab er involveret i op mod 60 forsøg, virker det helt, helt hysterisk at tale om kursfald på 10-20% eller sågar 25%, når ét af disse forsøg fejler. Vi skal vist være lykkelige hvis bare 3-5 af disse forsøg bliver succesfulde, så hvis kursen skal falde 5, 10 eller 20% hver gang et forsøg fejler, så kommer vi meget langt ned under 0 i kurs.
-
Er det fordi, konklusionen er at solide er definitivt afskrevet? Og selv hvis det er tilfældet, kan man jo læse, at så stor betydning havde det trods alt heller ikke. Jeg håber at forstå det bedre, for umiddelbart virker panikken herinde fuldkommen hovedløst.
-
Der var opbygget store forhåbninger til at daras marked ville blive udvidet til solide tumorer. Det er milliard potentiale der formådentlig nu er dødt.
-
Selvom analytikere ikke havde meget værdi indregnet (lidt eller ingen), så vil der nok også herske skuffelse over at Jan van de Winkel har hypet dara i solide ganske meget!
-
OK der var ikke meget indregnet, men alle disse gode mennesker betegnede dette som en game changer for Genmab. En game changer der nu er forsvundet...
-
@GeorgeBest, ja - havde forstået at der var nogen med psykologiske forhåbninger til solide. Men igen og igen har jeg set at det faktiske salg i dag i sig selv indikerer et kursniveau som er en del af højere end det nuværende. Derfor giver det for mig at se ikke mening at en fugl på taget der blev væk skulle indvirke med 20% på kursen når fuglene i hånden ikke engang er indpriset. Det virker virkelig panisk.
-
Husk på at Genmab
har et p/e på 60! Dette også pga fugle på taget... -
Genmab skal nok komme igen, men det vil nu bare tage længere tid
-
For at forsvare Genmabs p/e alene med salget, så skal du 2-3 àr frem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men det her er biotek og den slags vilde (mere eller mindre berettigede) udsving forekommer.