Genmab — Maj 2018
-
Hvad angår AB , så er jeg sikker på du får ret , men de vil så købe op igen når de private har solgt deres til dumping pris. Det er lige guf for dem . - men - men men . Lad nu panikken falde , hvis ikke du lige står og mangler pengene. ( hvis du sælger - så husk at trække evt. Tab fra din selvangivelse. )

-
Så I tror på, at der allerede skal købes/suppleres på mandag? Mon ikke den lige skal rase af de efterfølgende dage, som vi så ved Carina? Vel heller ikke usandsynligt at shorterne vil prøve at presse den nogle dage, nu hvor de har fået denne nyhed.
-
jkj: Ved nærmere eftersyn, så er det rigtigt, at citi har 259 kr for dara i solide med et blue sky mål på 2800. Ved kursmål 1800 regnes med 60 kr for solide. Men dog lidt. Jeg vil undskylde mig med, at det fremgår at en ret kompliceret planche, jeg har liggende på harddisken og ikke kan linke til. Danske/Bowers: In our base case scenario (DKK103/share for solid tumours) we include 25% probability of a positive read out in lung cancer.
-
Det er muligt at M.novod er lidt træt af dette aflyste- afsluttede forsøg , men ( Gud) er vel heller ikke ufejlbarlig i sine analyser. Biotek i PH 2/3 er enten eller og kursen er derefter. Gode nyheder er som honning , og dårlige er som eddike i en vinflaske.
-
I øvrigt minder det lidt om det vi tidligere har set: On July 3, 2017, the FDA required that all patients in these trials be discontinued from further investigation with this drug, because interim results from both trials demonstrated an increased risk of death for patients receiving KEYTRUDA
(pembrolizumab) when it was combined with an immunomodulatory agent as compared to the control group -
Med hensyn til JNJ-63723283 så er JNJs First in Human studie end ikke afsluttet og har ikke inkluderet MM. Så det ligner lidt af et sats. De har vel kun lige akkurat nået safety run in med Dara. Kun ganske få klinikker har rekrutteret. Måske lidt for meget hastværk
-
God morgen.

-
God morgen Helge:) Hvad er din vurdering af Genmab efter gårsdagens dårlige nyhed? Hvor langt skal vi ned og er potentialet ved at forsvinde fra aktien?
-
Jeg istemmer OHW: Sitet her forekommer sprængfyldt med dyb kompetence og stærk indsigt. Men når Genmab er involveret i op mod 60 forsøg, virker det helt, helt hysterisk at tale om kursfald på 10-20% eller sågar 25%, når ét af disse forsøg fejler. Vi skal vist være lykkelige hvis bare 3-5 af disse forsøg bliver succesfulde, så hvis kursen skal falde 5, 10 eller 20% hver gang et forsøg fejler, så kommer vi meget langt ned under 0 i kurs.
-
Er det fordi, konklusionen er at solide er definitivt afskrevet? Og selv hvis det er tilfældet, kan man jo læse, at så stor betydning havde det trods alt heller ikke. Jeg håber at forstå det bedre, for umiddelbart virker panikken herinde fuldkommen hovedløst.
-
Der var opbygget store forhåbninger til at daras marked ville blive udvidet til solide tumorer. Det er milliard potentiale der formådentlig nu er dødt.
-
Selvom analytikere ikke havde meget værdi indregnet (lidt eller ingen), så vil der nok også herske skuffelse over at Jan van de Winkel har hypet dara i solide ganske meget!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind