Genmab — Maj 2018
-
I mine øjne er det pænt udramatisk at en spekulativ kombi som denne ser ud til at fejle. Se også https://labiotech.eu/pd-1-pd-l1-checkpoint-inhibitors/
-
-
Arhh @Stockbull - han siger noget af de 500 - 1 mia og mig bekendt, er Tecentriq med, men mandag får Vi synes for dagen. Jeg gætter på 5 - 7% ned.
-
Ingen tvivl om at div. Kloge hoveder vil presse Genmab på mandag med måske op til 300 point , Da kursen på Genmab aktien kun - " og ikke engang " kun genspejler en kurs som ikke engang er realistisk på,nuværende niveau, - vil jeg bare sige . Lad være med at sælge i Panik. . - det er lige dette shorterne har ventet på . - personligt køber jeg op ige når alle har smidt deres med tab.;-). Fortsat god weekend. .

-
Bulder på den alternative skriver en bruger.Mig bekendt er der kun City som havde et "blue sky" target på 2900 kr hvor solid var indregnet med ca. 250kr. Ingen 12mdr kursmåd under de 1500kr har dare med i solide så dermed ingen nedjustering af deres targets. Blue sky targets er en anden snak og de skal selvfølgelig nedjusteres. ( passer det med dine iagttagelser )
-
@jkj. Nej min ven , - men tro mig . Markedet reagerer ikke som vi andre. Jeg køber op når den lander i 1050. - og desværre tror jeg at det bliver scenariet , selvom det er het ude af proportioner. Mit eget bud er - Køb når den første halve time / 3 kvarter i paniktimen er gået. Så er du godt hjulpet . ( ikke nogen anbefaling herfra. ) men tag jeres eget valg.

-
Bibob: Så dit for ikke den vil falde yderligere de kommende dage som vi så ved Carina? I øvrigt godt støttet op af shorterne, som sikkert har fået blod på tanden. Jeg sidder også og pønser på yderligere køb. Ved dog ikke om mandag er den rette dag. Tror umiddelbart godt den kan sive de efterfølgende dage.
-
Du tror ikke skulle det stå
-
@investor13 . Jo , - det kan godt være at der kommer yderligere fald, - MEN ikke noget der berettiger panikfaldet mandag morgen,- for det tror jeg det kommer. - og det vil være de private der sælger ud. ( Nordnet - DDB - Nordea - etc. . ( men glem kursen nu - og på mandag og vent til 31/ 12 - 2018. Så er vi alle klogere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind