Genmab — April 2018
-
Novod: The new DuoBody has the name JNJ-7564 and it started ph I in March 2018. Besides this being a potentially new and interesting myeloma drug over time, we believe it is also positive that JnJ is expanding its Genmab myeloma commitment beyond Darzalex.
-
Takker Bulder

-
og dara?
-
ok
-
Jeg ser her til aften, at flere har skrevet til mig omkring de manglende budpriser i f.eks. BULL GENM X4SE 2. Det er jo risky business at sidde med sådan i tilfælde af kursfald - og nu kan man angiveligt ikke sælge dem. Jeg vil forslå at alle med sådanne kontakter udbyderen, Nordnet eller Saxobank og hører hvordan man er stillet i denne situation.
-
Det kan da ikke være lovligt. Hvis det skyldes vrøvl med teknikken skal indehaverne informeres og have mulighed for at handle pr. telefon.
-
Jeg er skiftet til CB, fordi jeg synes at have iagttaget at SEB er meget ustabil med både bud og udbud. Værst er det selvfølgelig, hvis man ikke kan komme af med et papir, når det er nødvendigt. Jeg mener ikke at have konstateret samme ustabilitet med CB. Andre?
-
Har bedt DB kontakte udbyderen og få det bragt i orden....tvivler nu på at det hjælper....det er jo ren svindel
-
Jeg er heavily loaded med Nordeas x2 bull certifikater. Dem har jeg aldrig oplevet, at der ikke er kurser på. De har i øvrigt en MiFlD likvid - mærkning, hvilket betyder, at de er omfattet af noget lovgivning som øger investorbeskyttelsen, hvis det så er noget værd...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind