Genmab — Marts 2018
-
Det mener jeg også er reglen - men jeg synes faktisk ikke jeg har kunnet finde det skrevet ned hos Finanstilsynet. Så hvem ved om de tillader sig selv lidt slack til at handle lidt frem og tilbage. Men deres mønster på Genmab siden December ser ud til at være ændret... Good news tænker jeg

-
MorganStanley on $BLUE http://www.twitlonger.com/show/n_1sqfnj8
-
-
God morgen.

-
pauly...Jeg trorikke det skal være lukkekursen for at få et Golden Cross.
-
Men Legolas, pølsevognen er flyttet til vest på havnen eller omring 90 grader og med en hældningsprocent på 1.4% med direkte vindstød på 11 sekundmeter, korrigeret for holdende biler, svævende måger og sejlende skibe så burde det afspejle en kurs på omkring 1600 inden 1 juni;-)
'
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind