Genmab — Marts 2018
-
Mine kommentarer skal mere ses som et udtryk for hvordan jeg forventer at hedgefondene vil "bruge" tallene....
-
De
t blev i hvert fald kraftigt understreget ved seneste præsentation. -
Sukkeralf@ jeg tror at der kommer til at gå lidt tid endnu, inden budskabet siver ind hos hedgefondene....

-
Hvad med div analytikere?? Sover de også længe i dag. Vi plejer da hurtigt at få nogle kommentarer fra den front
-
God morgen. Lad os håbe på, at en bank analytiker med indsigt i casen, først for mulighed for at kommenterer resultatet og det vil manifisterer sig i medie billedet
. Så vi ikke får effekten af tåben fra Alm. Bank -
Der er ikke noget på Børsen endnu, så vidt jeg kan se
-
Bibob@ Sydbank er lige igang med at regne en budpris på Nordjyske Bank
de kommer når de er færdige med det 
-
Børsen har tidligere annonceret at der kommer recepttal, men har ikke fulgt op endnu.
-
Børsen har lige fået en "Breaking news" som
de sikkert skal koge suppe på resten af dagen. -
Jeg holder stadig mediefri pga rigtigt arbejde.

-

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind