Genmab — Marts 2018
-
kunne nu havde været rart med en 3-4% stigning i dag, som de pæne kursmål plejer at give.
-
Så havde vi været omkring de 1300 i dag.
-
Spændende hvor vi ender i dag
-
Lidt om MASTER der starter snart. https://www.myelomacrowd.org/clinical-trial-master/#comments
-
Mon vi skal under 1200 i dag?
-
Fik solgt mine bull´s på rette tidspunkt. Afventer hvornår jeg slår til igen.
-
DB har tilsyneladende svære ved at holde kursen oppe denne gang.
-
Det er det samme hver gang. Alle ved der skal sælges mange warrant aktier, så alle venter på lavere kurs at gå ind på. Under 1200 er fuldt muligt i dag...HVIS det altså er warrent salg vi ser og ikke bare nervøsitet før rente besked senere i dag.. på dage med salg af medarbejderaktier er slutauktionen ofte garant for dagens laveste kurs.
-
Ok...så venter jeg med mine bull´s

-
65.419 stk.
-
Tjah...så er de ca. halvvejs
-
Vi kan ikke rigtigt nøjes med at se på nettosalget. Der kan jo være Danske-kunder som er købere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind