Genmab — Februar 2018
-
Hvis aktien bliver billigere pga. split kommer der sikkert flere små aktionærer ind, men der er så måske stor risiko for at de sælger i panik og taber deres investering hvis der kommer lidt uro på markedet. - jeg tror man er mere tilbøjelig til at beholde en dyr aktie til den vender tilbage fra " graven "

-
Det er langt fra altid at træerne vokser ind i himlen pga et split. Eksempler herpå er: FPC & APM.
-
Hvad er forventningerne til den næste uge?
-
@ Helge, har overført donation via Mobilepay. God weekend!
-
Tusinde tak. Min app. virker igen. Jeg sender personlig tak ud i morgen.
-
-
Det er vigtigt at huske på, at i princippet er prisen på aktier underordnet, idet det er det procentvise afkast, som tæller. Det gør det endnu mere vigtigt at sætte sig ind i forskellige selskaber inden man invisterer. Derfor er splittet ligegyldigt, hvis potentialet er intakt. Dog er det et stærkt signal at sende, hvis man gør det.
-
Vanguard ligger tæt på 10% http://investors.morningstar.com/ownership/shareholders-major.html?t=GNMSF
-
Jeg har lagt mine i natbordsskuffen, og de er betalt med kontanter

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind