Genmab — Februar 2018
-
Ja man kan under sig over AQR stadig øger på nuværende niveau. Kommende årsregnskab bør være en non-event og selv om EPS for 2017 bliver mindre end for 2016 bør det ikke komme som nogen overraskelse. EPS for 2018 bør stige mindst 50% i forhold til 2017. EPS for 2017 forventes til 16,8kr/aktie og 24,7 er forventet for 2018 og 43,2kr/aktie for 2019. Så hvis PE værdien for Genmab skal ligge omkring de 60 så skal kursen da til at stige. Men måske markedet mener PE skal længere ned. Det hænger dog
-
Det hænger dog ikke sammen med markeds konsensus / analytiker kurs target på p.t +1400 samt førnævnte EPS estimater. Men spændende bliver det den 21 Feb hvor vi får tal fra Genmab og forhåbentligt er Jan godt forberedt. Uanset hvad Jan kommer med er der nok ingen tvivl og at AQR vil gøre alt for at tolke hans fremlægning negativt sammen med deres analytiker og media partnere.
-
link til EPS estimater baseret på 19 analytikere http://www.4-traders.com/GENMAB-1412914/financials/ som bliver opdateret hver måned
-
God morgen.

-
Gode tanker Stockbull.

-
God morgen

-
Vinterferie?

-
Det tænker jeg - det er ikke meget aktivitet der er på chatten i disse dage

-
Det er nu det samme hvert år i ferierne. Minder mig om, at jeg selv må prøve den slags en gang.

-
Min tanke er at jeg kan holde ferie, når jeg bliver ældre
Det er i min unge alder pengene skal tjenes -
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind