Genmab — Februar 2018
-
Hvis du køber Genmab fordi du tror på deres pipeline så må du mindst være semi-langsigtet og kan derfor ikke blive specielt skuffet over nuværende kurs, den er jo ligegyldig. Dem som har investeret i den som spekulation og er blevet skuffet er selv skyld i det da man efter min mening ikke kan spekulere kortsigtet i en udviklingsaktie der oplever shortattack.
-
Jeg og mange andre har da oplevet masser af tilbageslag i aktiekursen. Fred være med det.
-
Hvis man er ny i en aktie er det en god idé, at købe en mindre portion og se tiden an og lære det fundamentale godt at kende.
-
Føler man sig på et tidspunkt tryg ved selskabets potentiale kan man eventuelt supplere på de tilbagefald der kommer uundgåeligt undervejs.
-
Det slags gælder vel for de fleste aktier.
-
Den strategi har jeg fulgt i flere år
med aktier som Genmab, Novo, laks og f.eks. Seadrill efter finanskrisen frem til olieprisens fald 5 år senere. -
En aktie som Bakkafrost har steget 400 pct i de seneste 5 år. Kors i hytten hvor har der været mange tilbagefald i den stigende trend med gode købsmuligheder.
-
Er helt helt enig Helge.
-
Dem der købte Bkkafrost
i 366 for tre måneder siden brokker sig sikkert også over kurs 305 midt i januar. Nu er den 330. Sådan er aktielivet. Der er stigninger og fald. -
og dem der købte alle de berømte fingerprint aktier brikker sig vel også lidt. Sygeste Hype nogensinde
-
brokker
-
Det gør jeg da også over den portion jeg købte i sommers i tro på selskabets udmelding. Men ikke over den tur aktien tog op fra bunden for nogle år siden på baggrund af et stort gennembrud på mobiltelefonerne.
-
Da aktien vendte fra seriøs uptrend til seriøs nedtrend skal man som investor være meget forsigtig. Især hvis det fundamentale skrider.
-
Det er ikke det vi efter min bedste overbevisning ser i Genmab.
-
-
Vil de kigge på GEN ? https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article10282069.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind