Genmab — Februar 2018
-
Løs snak...men kom i tanke om det her til aften.
-
Enig. Det kræver blot en enorm kapitel oftest, hvis det ikke skal ryge ud af en tangent. AQR har været dygtige uden jeg kan gennemskue deres strategi ud over algoritme-handel for at køre aktien ned. Om de kommer ud med plus kan jeg ikke gennemskue men det kræver, de er begyndt at dække sig ind. Ellers skal de tilbagekøbe 1,4% !!!
-
Den mulighed er oplagt.
-
Kan du huske shortlukningen i Lundbeck. Den var hidsig. I Bavarian gik det pænt stille for sig over en længere periode.
-
I Fingerprint sker det samtidigt med at kursen falder. Det er kapitel for sig.
-
et
-
Bagdelen for algoritmetosserne er at mange små shortere blev vildt bange da aktien steg oven på guidingen så de drev aktien ekstremt meget op. Jeg tror også de måske startede inddækningen i dag, meldingen kan komme på søndag(set før). Men hvis de er lange via undercover selskaber i skattely så kan de være ret kolde over deres store short og bruge mange mdr. på tilbagekøb.
-
Netop.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind