Genmab — Februar 2018
-
Spot on Lego og Bulder.
-
Det var rart med den forklaring. Bare vi havde fået den for tre måneder siden.
-
Pauly, et Børsen Premium (med det hele) koster normalt ca 5000 om året. og hvis du er pensionist, ca 3600. Du får avisen leveret til døren man-fre for ca. 13.60 pr dag (det er mindre end alm. porto). Så Pauly, vær, som jeg, lidt god ved dig selv, - du har sikkert fortjent det!

-
Er førtidspensionist så der er mange penge for mig især når jeg ved jeg meget hurtigt bliver træt af børsen der er kun nogle få ting der som fanger min interesse. Jeg har business.dk som efter min mening er bedre og knap så ekstrablads agtig
-
God morgen.

-
Fra Regstrup. Her er det lidt køligt.

-
God morgen

-
Selv tak - og tak for donation.

-
Alle jer som har doneret må godt sende mig en besked i indbakken så jeg kan tildele jer et plus-medlemskab.

-
-
Jeg kan også kontaktes på [email protected]
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind