Genmab — Februar 2018
-
jeg har også sendt ny donation
-
Hvis vi kommer ned i OHW´s ønskekurs på 970 eller lavere er det jo bare en super købsmulighed.
-
Puha det går stærkt ned nu.
-
Var lige nede og kysse 1017
-
Den skal ikke mange procent ned i morgen, så er vi altså tættere på 900 end 1000!
-
Spiser en laksemad fra depotet, mens jeg venter på regnskabet.
-
Skægt at tænke sig at ultimo 2018 svarer deres likvide beholdning til en tiendedel af kursen. I 2021 vil jeg tro den likvide beholdning svarer til cirka en tredjedel hvis omkostningerne altså holdes på dette niveau. Det er helt uhørt at en biotekvirksomhed har så høj likviditet og stor pipeline og så lav en kurs, giver ingen mening.
-
Er klar med laks og rødvin...

-
18.00 webcast
-
6 pm jf. genmab.com
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Bears have done a fantastic job since Monday again, creating fear by driving the price down, amazing