Genmab — Februar 2018
-
Så du køber ikke, hvis den falder til de famøse 970?
-
Må sige stagnationen i salget bekymrer mig også. Tror dog stadig på casen langsigtet.
Havde egentlig besluttet at gå ind med et stor beløb i morgen, hvis den faldt under de 1000. Måske det ville være klogere at købe drypvis. -
Investor13. 12.13.- ja jeg har suppleret i kurs 1043 her inde for den sidste uge. Kunne måske ha ventet til efter regnskab, men så skulle det da lige passe at jvw lander forventinger der ligger til den gode side af hvad de fleste venter
ikk at jeg tror det, men point er at jeg aldrig rammer bunden og synes faktisk at den er billig allerede. Men nu har jeg også været med fra kurs 160 så gak ligger stadig pænt under. Men tror de fleste synes at Genmab pt er rigtig billig -
just ran into this GSK ‘916: anti-BCMA ADC Investor Call from december , might be of interest to some - https://www.gsk.com/media/4493/gsk-bcma-investor-call-12-december-2017.pdf
-
Hvis det kan trøste nogen, så er faldet i dag sket under ekstrem lav omsætning med anonyme som største køber igen igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind